1 Ocak 2012 Pazar

Ben Para Kazanmak İstiyorum Diyen Var Mı?

Ben Para Kazanmak İstiyorum Diyen Var Mı?
Ben Para Kazanmak İstiyorum Diyen Var Mı?

Merhaba millet, şimdi size tanıtacağım site ile, hiç bir bilginiz olmasa bile para kazanabileceksiniz, paylaştığınız bağlantırları link kısatlma servisi ile kısaltıp dağıtıyorsunuz hepsi bu.. Örneğin youtubede bir müzik paylaşacaksınız, yada bir yazının linki, aklınıza gelen her bağlantıyı bu sitede kısaltıp verirseniz 1000 gösterime $6.15 dolara kadar kazanabilirsiniz, ödemeleri paypal ve şans oyunlarına alabiliyoruz..


1,000 Gösterim için ödeden para:
1. Seviye: Amerika , Kanada , Birleşik Krallık $6.15 USD
2. Seviye: Türkiye , Almanya , Singapur , İtalya , Meksika $3.65 USD
3. Seviye: İspanya, Güney Afrika , Fransa ,Finlandiya , Yeni Zellanda , İrlanda , İsviçre , Finlandiya , Hollanda , Danimarka , İsviçre , Norveç , Portekiz , Malezya , İspanya , Paraguay , Kıbrıs , Peru , Kolombiya , Şili , Azerbaycan $1.45 USD
4. Seviye: Avustralya , Rusya , Japonya , Çin , Bulgaristan , Belçika , Brezilya , İsrail , Ukrayna , Polonya $0.85 USD
5. Seviye: Diğer Ülkeler

Örnek Link:Bu konunun linki bu şimdi: http://premiumclupx.blogspot.com/2012/01/ben-para-kazanmak-istiyorum-diyen-var-m.html
Buda bu konunun kısaltılmış linki: http://lcut.in/Dxx üye olduktan sonra linklerimizi bu şekilde site üstünden kısaltıp dağıtıyoruz olay bu

Yani özet olarak facede msnde sağda solda, bütün sitelerde bu servisi kullanabilirsiniz, yapacağınız tek şey linki kısaltıp paylaşmak.. Ödemeleri Paypal ve şans oyunlarına alıyorsunuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder